Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sandviken Stad!

Postat av broderjacob den 24 Mars 2006, 17:42
167 kommentarer · 1 733 träffar
Vill lägga upp en tråd om hur grymt värdelös staden Sandviken är.
Alla som bor här borde veta att det inte är vad det än gång har varit. Många säger att Sandviken är bra för att det är lugnt å skönt, men ingenting i det påståendet stämmer. Du kan läsa varje dag i tidningen om folk som har blivit misshandlade, rån, stölder, knarkinnehav och ett par gånger om året sker det ett mord eller två.. Sandviken har blivit utmänd till en av sveriges toppstäder vad gällande KNARKINNEHAV OCH BROTTSLIGHET beräknat på invänare och yta. Vad jag vill säga med den här tråden är att det inte bara är "storstäder" som får en att känna sig otrygg. Tacka vet jag sitta hemma vid datorn.

(ps. CREDS till farkos kebab som håller sandviken vid något slags normalitet)
Tack för mig!

2005-07-08 09:24:00
Man i Sandviken dödsmisshandlad
En man misshandlades så svårt i Sandviken igår kväll att han senare avled.

Polisen fick strax efter klockan 17 larm om att det låg en svårt misshandlad man i Stadsparken i Sandviken. Han fördes till länssjukhuset i Gävle, men hans liv gick inte att rädda. En 30-årig man har anhållits, misstänkt för dråp och grov misshandel. Gävleborgspolisen vill ha kontakt med personer som gjort iakttagelser som kan vara av intresse för utredningen

Bor du eller har du besökt Sandviken någon gång?

357 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

167 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 167 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..