1
f*n va skämmigt :/
Postat av mASTAW | ny fb-ac!!! den 23 Mars 2006, 08:50
58 kommentarer · 171 träffar
hej fb. Igår va jag på mcdonalds. När jag ställde mig i kön, skithungrig osv.. Sen efter några sekunder kurra min mage som satan. Det hördes nästan som om att jag la en fjärt eller nåt.. Men iallafall till det viktiga. Efter min mage hade kurrat så råka jag lägga en fet jävla mega fis. Det skakade nästan i brallorna. Sen kollade alla på mig och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag stod helt stel och kallsvettades förutom det så kollade alla på mig.. Jag tänkte "ska jag springa här ifrån?" fast jag gjorde inte det. Det hade nog varit mycket skämmigare. Men, allt gick bra tillslut. Ingen skrattade eller något liknande.
Vad hade ni gjort i samma tillfälle??. Har chillat hemma några dagar. annars så kanske någon av dom ser mig och säger till sin kompis eller något "ahahah kolla det är han dära som la en brakare på donken". :////
// mASTAW!!
Vad hade ni gjort i samma tillfälle??. Har chillat hemma några dagar. annars så kanske någon av dom ser mig och säger till sin kompis eller något "ahahah kolla det är han dära som la en brakare på donken". :////
// mASTAW!!