1
10 bästa lagen i sverige
Postat av spelwave den 22 Mars 2006, 20:13
167 kommentarer · 187 träffar
Som rubriken antyder handlar den här tråden om vilka lag som är dom 10 bästa i sverige just nu. För något år sedan var det inga problem att fylla sverigerankingen med svenska topplag, men som det verkar nu är cs-scenens "semieliter" ett pack med mixande cb-nötare. De bästa lagen jag kan komma på är:
*SK
*NiP
*Fnatic
*Check6(som förövrigt inte gjort ett skit?)
*Team-Speedlink
*mYm
Vilka andra klaner kan man räkna in efter dessa csscenens-bjässar? Vad har hänt med alla semi-elitklaner?
EDIT: Jag vill inte veta vilka lag som är 1:a 2:a osv utan vilka lag som passar uppe i toppen tillsammans med ovan nämnda. DVS, vart finns dessa samspelta duktiga lag som nääästan når upp till toppen och som inte byter spelare efter varje cup de spelar. Lemondogs och andra mixar räknas inte in.
*SK
*NiP
*Fnatic
*Check6(som förövrigt inte gjort ett skit?)
*Team-Speedlink
*mYm
Vilka andra klaner kan man räkna in efter dessa csscenens-bjässar? Vad har hänt med alla semi-elitklaner?
EDIT: Jag vill inte veta vilka lag som är 1:a 2:a osv utan vilka lag som passar uppe i toppen tillsammans med ovan nämnda. DVS, vart finns dessa samspelta duktiga lag som nääästan når upp till toppen och som inte byter spelare efter varje cup de spelar. Lemondogs och andra mixar räknas inte in.