Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kaxiga ungar?

Postat av BadKareT den 22 Mars 2006, 20:05
48 kommentarer · 487 träffar
Haha..

Det hände något riktigt skönt idag vid typ halv 7 tiden...

Jag och min kompis var vid min gamla skola och skjöt lite soft air gun (vi har 2 stycken båda e mina och en e gas driven)..

Sen typ 20 minuter in i allt kommer typ ett gäng på typ 6-7 små ungar vid 8-9 års åldern (en vet jag är 7 år) och börjar skrika att vi ska få stryk och jag orkar med att slåss för att jag vet att en typ lider av damp så att vi går där ifrån...

Jag skjuter lite upp i en skog med min gasdrivna för att reta lite med dom för att jag vet att dom kommer börja skrika..

Och så klart så börjar dom skrika.

Vi börjar skratta lite och skjuter lite till och dom får ännu mer damp ;)

Dom skrek att vi skulle få jätte stora kött sår och så visa en med händerna och skrek att dom skulle vara så här stora (han visa typ i 2dm i diameter)..

Hehe det va fan kul..

Men jag fattar inte varför dom håller på så för att en av dom har jag redan sparkat ner 2 ggr och andra har man puttat ner på backen ett antal ggr..

Dom får stryk ungefär 2 ggr i veckan för att dom e så kaxiga och dom fortsätter endå :O

Det var faktiskt väldigt kul för att dom e så små och man har slagit ner dom några ggr och endå kommer dom och e kaxiga ;)

Så vad tycker ni om det?

Skulle ni börja skratta eller skulle ni gå in o banka ner dom?

*vi är 13 år så jag vill inte höra något klagomål om att vi är små och så, vi kanske är små för er men inte för dom*

*EDIT* glömde också att en hade en sugande soft air gun med sig o trodde han cool för det och jag vet också att en annan brukar bära kniv på sig.. men att han brukar bära kniv på sig kom jag på sen efter.. ;)

*EDIT2* HHAHA älskar era inlägg.. dom e så roliga ^^
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..