1
skaffa-ett-liv-pakten
Postat av JerkfiskarN den 20 Mars 2006, 13:51
108 kommentarer · 71 träffar
Nu har jag och min polare tröttnat på livet framför datorn.
Vi, precis som många av er har inget liv.. Just därför har vi tänkt att göra något åt saken.
I 3 år har jag spelat CS, dag ut och dag in. Och det blev absolut inte bättre sedan jag skaffade en seriös klan med ligaspel och grejer. Vi är hyffsat bra, 3:a på motcs ligan t.ex. Men för att ha kommit dit så har man spendat säkert 1 år framför datorn, effektiv tid. 1 år, det är mycket :/ FÖR MYCKET
Min dröm har alltid varit att bli top10 i världen på CS.
Den drömmen är förbi, jag vet att jag inte kan bli så bra, då CS har blivit för stort i här i världen. Alltför många spelar det.
För att bli så bra så måste du födas med 1337-reflexer och ha världens bästa spelförståelse.
Jag saknar dock dom där 1337-reflexerna. :/
Så till sommaren har jag, precis som jag skrev i början, tänkt lägga ner det här nördandet. Skaffa mig ett riktigt liv o.s.v, gå på fester, hänga i varamon ( Nordens största insjöbad här i Motala.. ) på sommrarna. Skaffa mig en flickvän, umgås med mina polare. Bli socialare helt enkelt.
Dock är det inte världens enklaste uppgift. Det är därför jag vänder mig till Fragbite. ( Vilket kanske inte är det bästa forumet för den här frågan, ) men fb har ju många läsare, så varför inte :)
Hur ska jag ta mig hur den här skiten?
Ni kan tyvärr inte säga "Bestämm nåt med polarna, gå på bio." etc.
Dom har ju samma problem som mig. DATORBEROENDE.
sen lite andra frågor utöver detta.
Varför spelar ni CS? Är det som för mig?
Ni har velat bli bäst i världen, och nu är ni beroende?
Är detta något ni ens har tänkt på?
Vad ni verkligen gör med era liv :/
Sitter vid en jävla skärm och luktar svett? Nej, det tror inte jag.
Slutord: Tänk på vad ni gör med era liv pojkar. Ni vill väl inte vara oskulder livet ut?
// Gain
Vi, precis som många av er har inget liv.. Just därför har vi tänkt att göra något åt saken.
I 3 år har jag spelat CS, dag ut och dag in. Och det blev absolut inte bättre sedan jag skaffade en seriös klan med ligaspel och grejer. Vi är hyffsat bra, 3:a på motcs ligan t.ex. Men för att ha kommit dit så har man spendat säkert 1 år framför datorn, effektiv tid. 1 år, det är mycket :/ FÖR MYCKET
Min dröm har alltid varit att bli top10 i världen på CS.
Den drömmen är förbi, jag vet att jag inte kan bli så bra, då CS har blivit för stort i här i världen. Alltför många spelar det.
För att bli så bra så måste du födas med 1337-reflexer och ha världens bästa spelförståelse.
Jag saknar dock dom där 1337-reflexerna. :/
Så till sommaren har jag, precis som jag skrev i början, tänkt lägga ner det här nördandet. Skaffa mig ett riktigt liv o.s.v, gå på fester, hänga i varamon ( Nordens största insjöbad här i Motala.. ) på sommrarna. Skaffa mig en flickvän, umgås med mina polare. Bli socialare helt enkelt.
Dock är det inte världens enklaste uppgift. Det är därför jag vänder mig till Fragbite. ( Vilket kanske inte är det bästa forumet för den här frågan, ) men fb har ju många läsare, så varför inte :)
Hur ska jag ta mig hur den här skiten?
Ni kan tyvärr inte säga "Bestämm nåt med polarna, gå på bio." etc.
Dom har ju samma problem som mig. DATORBEROENDE.
sen lite andra frågor utöver detta.
Varför spelar ni CS? Är det som för mig?
Ni har velat bli bäst i världen, och nu är ni beroende?
Är detta något ni ens har tänkt på?
Vad ni verkligen gör med era liv :/
Sitter vid en jävla skärm och luktar svett? Nej, det tror inte jag.
Slutord: Tänk på vad ni gör med era liv pojkar. Ni vill väl inte vara oskulder livet ut?
// Gain
Datorberoende?
419 personer har röstat