Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Webbkodare / Egen forumdel åt sökande av

Postat av MCDennaN den 18 Mars 2006, 16:07
8 kommentarer · 158 träffar
SNÄLLA FRAGBITEPOLISER TA INTE BORT TRÅDEN! JAG VET ATT DEN ÄR EMOT REGLERNA MEN JAG TYCKER ATT DET SKALL SKAPAS EN EGEN FORUMDEL TILL DET HÄR OM MIN TRÅD TAS BORT ELLER KANSKE FLYTTAS!

–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––-

Hejsan Fragbajtare jag söker någon som skulle göra en relativt enkel startsida till mitt forum. Forumet handlar om TV-serier och jag tänkte såklart använda sidan till att skriva nyheter om olika serier och så vidare.

Jag skulle vara oerhört tacksam ifall någon skulle kunna hjälpa mig och göra en startsida åt mig som skall användas till att skriva nyheter för enskilda serier och så vidare. Jag har sökt hur länge som helst efter någon som skulle kunna hjälpa mig med detta och detta är nog sista försöket att försöka hitta någon som skulle kunna hjälpa mig...

Jag vill helst att sidan ska vara lätt och uppdatera med nyheter, bilder och sådant som bifogas med nyheterna. Kom inte och säg att jag skall försöka själv med något i Frontpage alternativt Dreamweaver för jag har verkligen ansträngt mig men förstår dock inte.

Ni förstår inte hur mycket jag har sökt och letat i förjävles efter någon som skulle kunna hjälpa mig, så skulle jag hitta någon så skulle jag verkligen bli glad!

–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;––––

SNÄLLA FRAGBITEPOLISER TA INTE BORT TRÅDEN! JAG VET ATT DEN ÄR EMOT REGLERNA MEN JAG TYCKER ATT DET SKALL SKAPAS EN EGEN FORUMDEL TILL DET HÄR OM MIN TRÅD TAS BORT ELLER KANSKE FLYTTAS!

Det är verkligen riktigt dåligt att det inte finns någon forumdel på Fragbite där man kan söka om webbkodare, grafiker, banners och så vidare!

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..