Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mattebånge

Postat av brandtDAFJANT den 16 Mars 2006, 18:17
119 kommentarer · 107 träffar
Det var idag på min mattelektion som den "förfärliga" händelsen ägde rum...

Jag är en sån där typ som aldrig har mjukisbyxor på mig.
En typisk "jeans" kille alltså.
Men igår fick jag dock en "flashback", helt plötsligt kom jag ihåg hur skönt det är att ha mjukisbyxor på sig.
(På den gamla goda tiden hade man ju alltid sådana byxor på sig.) Helt impulsivt gick jag in i närmsta sportbutik och köpte mig ett par riktigt slappa mjukisar av märket Reebok.

Idag gick jag stolt och bekväm till skolan i mina nya mjuka brallor.
Funderade på om det fanns några nackdelar med mjukisbyxor. Så mjuka och sköna som de är.
In på första lektionen, matte.
Satte mig längst bak i klassrummet vid en skolbänk och slappnade av.
Den hetaste flickan i min klass gick in i klassrummet där jag satt.
Det är en sån där flicka som man haft världens alla fantasier om, en sån där flicka som dyker upp om och om igen i ens drömmar.

Hon gick som sagt in i klassrummet och letade efter en plats att sätta sig ner på, hon kom närmare och närmare min plats, längst bak där jag satt.
Varför satte hon sig inte ner någonstans? Hon kunde ju inte sätta sig ner brevid mig.
Det skulle bara vara för bra för att vara sant...
Nu stod hon framför mig och såg ner på mig där jag satt vid min skolbänk. Jag såg upp på hennes vackra ansikte men sa inte någonting, vågade inte säga någonting...

"Sätt dig ner, sätt dig ner, sätt dig ner här brevid mig." tänkte jag. Jag måste ha tänkt högt för hon la ner sina matteböcker på bänken brevid mig och frågade om hon fick sitta där. "Självklart" sa jag lite blygt. När hon hade satt sig ner kom jag på nackdelen med att ha mjukisbyxor; det går inte att dölja när man har stånd och stånd var något som jag absolut inte fick få nu när jag satt brevid min drömtjej, helt avslappnad i mina nya MJUKISBYXOR!!!! Jag var dömd till att göra bort mig.
Jag satt där och koncentrerade mig till max, viskade väldigt tyst för mig själv "inte stånd nu, inte stånd nu...".
Men när man sitter och tänker i de banorna kan man inte få annat än stånd och det var så klart vad jag fick.
Satt där med råbånge och gjorde allt för att dölja det...
Flickan såg dock att något var fel med mig och frågade "Hur är det fatt?".
Jag sa att jag hade väldigt ont i magen, då svarade hon att jag borde prova att gå på toaletten.
"Visst" sa jag, utan att tänka på mitt gigantiska stånd och hennes och de andras reaktioner när de skulle se detta.
Jag ställde mig rakt upp för att gå ut ur klassrummet till toaletten.
Då kom jag på mig själv men det var försent. Tjejen såg den stora utbuktningen på mina mjukisbyxor och började hysteriskt skrika, de andra i klassrummet vände sig bakåt och började också de skrika.
Där stod jag med mina nya mjukisbyxor och skämdes enormt med min "mattebånge". Jag gick långsamt ut ur klassrummet medans de andra fortsatte skrika, lika hysteriskt.
Jag rusade till mitt skåp, hämtade min jacka och åkte genast hem med första bästa buss. Väl hemma dränkte jag in mjukisbyxorna i bensin och tände på! ALDRIG MJUKISBYXOR IGEN!

Vad ska jag göra nu? Egentligen var det väl inget farligt med att råka visa sitt stånd men deras reaktioner trappade upp allting något enormt. Vet inte vad jag ska säga i skolan imorn!
Vad ska jag säga till min drömtjej?
Varför ska sånt här bara hända mig?
Ibland önskar jag att jag var impotent!
Vad hade du gjort i min situation?
Föregående tråd
Nästa tråd

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..