Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lathet i skolan

Postat av kzzpzz den 15 Mars 2006, 15:27
38 kommentarer · 297 träffar
Tja Grabbar ! LÄS ALLT ! Jag tror många har samma problem som jag. Latheten i skolan. Jag går i ettan i gymnasiet. Alltså, jag har aldrig varit en sådan som varit en plugghäst eller så men lixom jag har ändå gjort det mesta jag ska göra inom skolan. Fast saken är den att. Jag är så LAT. Jag gör det jag ska i skolan och försöker göra allt för att inte få hem det, men ibland är det ju grejer man måste göra hemma för att ej hinna i skolan. När det är små saker, typ läxor o sånt skiter jag i det. Men när det är prov pluggar jag typ bara 1-2 dagar innan, kan inte plugga 1 vecka innan.

Har ni samma problem? Men jag är inte en sån som skiter i skolan utan går alltid och är aktiv. Har hyfsade betyg. Inte fått de än, men har pratat med lärarna om var jag ligger och de mesta är på VG förutsatt att 2 st är G.
Men detta är ett problem för mig iaf. Vad kan man göra åt latheten för att orka plugga hemma? Jag sätter mig typ alltid vid datorn först o lixom fördriver min tid för det mesta där. PÅ helgerna är ja med polare och festar o så.

Hur är det för ER? Hjälp mig. Vad kan jag göra. Detta är ett problem jag vill "få bort". Ge så många råd ni kan.

Tack på förhand !
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..