Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Visa uppskattning

Postat av MCDennaN den 14 Mars 2004, 16:54
15 kommentarer · 160 träffar
Varför kan ingen uppskata något eller någon på fragbite.Det var en kille jag såg hade tagit sig tid och gjort en historia.Men då hade nästan alla på fragbite skrattat och hånat ut honom.Ingen visar ju respekt.Iallafall jag skrev såhär till han "Men varför tror ni att han skrev den då? jo, jag tror därför att många skulle uppskatta den.Varför kan ingen då uppskatta den.Han var ju snäll som skrev den. Och åt vilka tror ni att han skrev den åt? Jo dom på fragbite och counter-strike.Kan aldrig några uppskata när folk försöker vara trevlig och skriva den åt alla oss.Jag själv tyckte den var jätte bra.Verkligen jag vill ha en forsättning".Men nu kommer någon här va att klaga något på mig stavningen eller sånt.Det förstår jag vell.Jag tror vell ingen skulle hålla med mig.Ni behöver ju inte skriva såhär "vad är ett forum tillför då?för man fick ju ej skratta och håna ut honom"det behöver ni ej skriva.För han hade informerat att om någon inte tyckte om historien så behövde dom inte skriva nått.Men nej då ingen lyssnade vell på det.Som om någon skulle göra det då.Jag tycker alla kan vara lite snällare och respektera andras trådar.Och ingen tycker jag ska hålla på och skriva dumma trådar.Jag tror nästan att alla har en varning på sig.för att dom har skrivit nått dumt foruminlägg.Kan ingen bättra sig då?jag skriver samma sak jag också som han som skrivit historian att om ingen gillar det här så behöver dom ej skriva.Nu ska jag verkligen se om någon gör det.jag tycker det skulle vara jätte bra om någon kunde lyssna.Och jag hoppas många ser den här tråden

MVH/// MCDennaN

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..