1
Mest överskattade klanen?
Postat av JerkfiskarN den 13 Mars 2006, 21:44
8 kommentarer · 68 träffar
Som topic lyder, vilken är den mest överskattade klanen?:))
Själv säger jag #Arabsyndikatet
Visst har dom gjort bra ifrån sig. Men dom har aldrig vunnit något stort (??) och förlorar titt som tätt mot riktiga random klaner.
Och andra klaner i deras klass har gett dom så mycket skit att dom är så djävla omogna o.s.v.
En historia som jag hört från en klan om AraberNa; :))
"Vi mötte dom på en cup, varje runda fuskanklagade dom oss och var allmänt omogna. Vi vann med ett stort resultat. A-S gick och gnällde hos admins och sa att vi fuskade, utan att ens admins kollade på våra .dem filer så åkte vi ut cupen, för fusk."
Vad tycker ni om att dom halvkända klanerna håller på sådär?
Frågar ni mig så är det fruktansvärt tråkigt. NI FÖRSTÖR E-SPORTEN!
Dom hade skrivit nåt liknande, och det gör mig upprörd.
Att dom lite mer kända klanerna håller på sådär...
Aja, nu ska jag hålla mig till min egna topic och inte ge A-S en massa skit. ( dumma mig :< )
kthnxbye // Gain :))))))))))))))))))))))))))))
Själv säger jag #Arabsyndikatet
Visst har dom gjort bra ifrån sig. Men dom har aldrig vunnit något stort (??) och förlorar titt som tätt mot riktiga random klaner.
Och andra klaner i deras klass har gett dom så mycket skit att dom är så djävla omogna o.s.v.
En historia som jag hört från en klan om AraberNa; :))
"Vi mötte dom på en cup, varje runda fuskanklagade dom oss och var allmänt omogna. Vi vann med ett stort resultat. A-S gick och gnällde hos admins och sa att vi fuskade, utan att ens admins kollade på våra .dem filer så åkte vi ut cupen, för fusk."
Vad tycker ni om att dom halvkända klanerna håller på sådär?
Frågar ni mig så är det fruktansvärt tråkigt. NI FÖRSTÖR E-SPORTEN!
Dom hade skrivit nåt liknande, och det gör mig upprörd.
Att dom lite mer kända klanerna håller på sådär...
Aja, nu ska jag hålla mig till min egna topic och inte ge A-S en massa skit. ( dumma mig :< )
kthnxbye // Gain :))))))))))))))))))))))))))))
Är A-S överskattade?
28 personer har röstat