Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inbrott

Postat av AKELLE den 13 Mars 2006, 20:28
48 kommentarer · 112 träffar
Hej alla soetnosar där ute.

Innan jag berättar mer så ska ni veta att jag _INTE_ myttar allt som sägs är _HELT_ sant.. :D

Men Igår den 12/3 så var det inbrott i det huset som jag bor i!
Det är så här att jag bor på en internat-skola som ligger ute på orust, för er som inte vet var det är så ligger det mellan GBG och uddevalla en stor Ö på västkusten. här på Ön så finns det ingen polisstation och ingen närpolis, närmsta ligger i en stad kallad stenungssund vilket är ca. 5 mil härifrån det tar ca 45 min att köra hit för polisen.
Men åter till saken så klockan 03.30 ungefär så kommer en polare till mig och bankar på min rummsdörr och skriker att det är inbrott i huset IGEN!!!

så då hade han hört ngn som sprang runder på nedanvåningen och fumla med ngt, då smög han ner med en skruvmejsel i näven :D

Sen helt ovetande så står det plötsligt en av tjuvarna ca. 3 meter framför honom fast utanför huset, då min polare står i köket och kollar ut genom fönstret.
det är då som han springer upp och väckar alla som bor där,
och så springer alla ner och ska få tag på dem, men då hade dem dragit.
(fy fan vad jag hade viljat se oss som stod där då, med dammsugarskaft å köksknivar å skit i högsta beredskap)
men då hade dem redan dragit som sagt.

men då kommer frågan, vad ska vi göra åt saken? för polisen är inkopplad men det tar så lång tid fär dem att komma till platsen som jag sa innan.
vi vet vilka det är, dem är typ 30-55 år gammla pundare.
och vi har konfronterat dem tidigare på fester osv.

Men vi vet inte vad vi ska göra för att få slut på inbrotten. för detta är typ det 10 eller ngt sedan skolan började i höstas.

det är inte speciellt skoj att veta att pundare bryter sig in i huset när man ligger å sover..

Peace / Onvog

:D:D

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..