1
Vad äter ni på en fredag/lördag?
Postat av tysk1 den 11 Mars 2006, 20:49
24 kommentarer · 336 träffar
Jag hade en diskution med min polare och snackade om vad man åt på en fredag/lördag. Jag sa självklart att man ska ha 300g dillchip tillsammans med Oniondip från Estrella. Detta tillsammans med lite Trocadero eller Påsk-/Julmust. Kan även slinka ner en påse röd Polly.
Så, vad äter ni som lördagsgodis på en fredag/lördag? Låt diskutionen flöda.
Kan väl ursäkta för den onödiga tråden, men men.
ÄNNU EN FRÅGA:
Vad är det perfekta LANgodiset?
EDIT1: Efter ett tjat från en liten, LITEN, kille vid nick lossah så skulle jag göra tråden ÄNNU mer onödig. Så, hur får jag 102fps utan developer 1?
EDIT2: BTW, hur får man kniven i den vänstra handen och alla andra vapen i höger?
EDIT3: BTW, kan någon länka till bunnyjumpscript? Är värsta nooben på att bungyjumpa :P :S
EDIT4: Jag har bara 99fps och hur får man 100? Känns som det laggar när jag bara har 99.
Så, vad äter ni som lördagsgodis på en fredag/lördag? Låt diskutionen flöda.
Kan väl ursäkta för den onödiga tråden, men men.
ÄNNU EN FRÅGA:
Vad är det perfekta LANgodiset?
EDIT1: Efter ett tjat från en liten, LITEN, kille vid nick lossah så skulle jag göra tråden ÄNNU mer onödig. Så, hur får jag 102fps utan developer 1?
EDIT2: BTW, hur får man kniven i den vänstra handen och alla andra vapen i höger?
EDIT3: BTW, kan någon länka till bunnyjumpscript? Är värsta nooben på att bungyjumpa :P :S
EDIT4: Jag har bara 99fps och hur får man 100? Känns som det laggar när jag bara har 99.