Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SEL i fjällen

Postat av haubitz! den 13 Mars 2004, 12:45
12 kommentarer · 213 träffar
Idag runt 16.00 sätter slutspelet av SEL säsong 5 igång uppe i Sälen. Samsung har tydligen bokat ett stort komplex där samtliga deltagare, arrangörer och press ska bo.
Hela konceptet har säkert kostat galet mycket pengar.

Men nu sitter de där uppe helt alena och hur många av oss vanliga dödliga är det som vet om det? Varken Fragbite, Gamingeye, Bombzone eller counter-strike.nu har skrivit en enda nyhet om detta denna vecka, inte en intervju med något av de fyra slutspelslagen som ska dit.

SEL har själva en väldigt gammal nyhet på sin sida om detta event (säkert en månad gammal). På SoGamed finns det dock lite mer info. Omm man klickar sig in i siten några meter kan man se vilka fyra lag som ska spela, vilka tider det är semi, kvarts och finaler.

Kass marknadsföring av SEL eller skiter de svenska gamingsiterna i SEL nu helt plötsligt?

Jag tycker detta är dåligt som fan, jag hade sett fram emot ett hypat slutspel, nu har jag inte en aning om vilka lineups respektive lag ställer upp med, finns HLTV? osv osv.
Enda chansen man har nu att få någon info är väl att hänga i #SEL.nu och se om det dyker upp någon förvirrad tysk som gäspar ur sig nån info.

Hoppas säsong 6 blir bättre.
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..