Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trött på era märkeskläder

Postat av Stiffyyy den 9 Mars 2006, 18:04
325 kommentarer · 214 träffar
Nu har det gått överstyr i flera månader har alla dessa trådat kommit upp på fragbite om alla era märkeskläder.

Varför måste man ha ett visst märke på sina kläder för att bli accepterad?

Jag är trött på alla som skriver att "du tycker bara dem kläderna är fula för du har inte råd med dem" har inte ni hört talas om att folk kanske vill ha sin egna stil och inte bryr sig ett dugg om det är de svindyra byxorna från den svindyra affären snälla om dessa trådar inte försvinner snart skapar jag mig ett eget forum där vi håller oss till hederligt old school frågor och inte vilka kläder jag ska ha på mig idag för att imponera på mina vänner.

Det är patetiskt imo att skryta om materiela saker när det finns mycker mer i livet än PENGAR PENGAR OCH PENGAR!

*EDIT* Folk har tydligen inte förstått trådens innehåll, det handlar inte om hur du är som person utan varför det finns massa sånna här trådar och varför det finns ett så stort intresse för dom och varför alla skryter om att de har det bästa och dyraste märket.

Har ni mindervärdeskomplex eller är ni bara ett gäng ungdommar som lever för era kläder och inte förstår att det finns annat här i världen?

*EDIT* har läst lite vad ni skriver, till er som tror att jag bor i en husvangn och går på A-kassa kan jag säga att ni har fel, jag lever ett bra liv och har absolut inga ekonomiska problem. Jag har själv märkeskläder och jag skämms inte över att sätta på mig dom, men jag köpte inte dom för att det var en viss symbol på dom eller stod en viss text på dom, utan helt enkelt för att dom såg bra ut. De är jätte fina nästan lika bra som de kläder jag köpte på den där skumma affären där det inte fanns några märken.

Imorgon ska jag ha mjukisbyxor på mig hela dagen för jag mår bra i dom, för er som undrar.

Samtycker du?

855 personer har röstat

325 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 325 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..