Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Småbarns Minnen

Postat av elmagiko den 6 Mars 2006, 22:48
23 kommentarer · 241 träffar
Hej!

Satt just och tänkte på roliga minnen från när jag var barn.

När jag var 3 år fick jag en grån plasthammare i julklapp, sen när vi skulle äta så satt jag kvar i rummet där granen stog. Pappa hörde att de small till några gånger, han går in i rummet och kollar vad som står på. Där sitter jag med min hammare och har slagit sönder fyra glaskulor. Det slutatde med att min hammare inte fick ett så roligt slut :(

Sen en annan gång skulle jag få diska, och då hade mamma och pappa ställt vin och whiskey på diskbänken och när då mamma kommer tillbaks så var flaskorna tomma, men allt annat var ganska rendiskat så det gjorde inget sa hon. ^^

Det var inte så roligt då men det är roligt nu när man tänker sig tillbaka i tiden :)

Så nu undrar jag, har ni några roliga småbarns minnen som ni skulle kunna dela med er av? Det skulle bli en intresant och rolig läsning i alla fall :)

/Myagi
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..