1
Tråd och FB ..
Postat av Reb3cca den 5 Mars 2006, 14:04
17 kommentarer · 40 träffar
Tjenare
Härom dagen så gjorde DomarN^ en tråd om "Hotet från toan"
http://fragbite.com/?threadID= 223752
Där han skrev en hel jävla sida om ingenting och vissa tyckte att det var jätte skoj.
Många verkade tycka att den va bra, men vafan komigen nurå? hur jävla dåligt var inte de där?
Håller med om att DomarN^ gjort roliga trådar men 80% är ju helt värdelösa och suger.
andrewh - skrev däremot en ganska bra kommentar, se länken kommentar nr 223
Att folk skrattar åt sånt är ju helt jävla sjukt. Jag har inte sagt att jag gör roliga trådar, jag gör onödliga trådar när jag inte har nåt annat för mig.
Så jag ville bara säga till er alla som tyckte att "hotet från toan" va roligt att ni har fan världens tråkigaste humor.
Vissa trådar består bara av en mening och det är 100 gånger roligare.
Vafan tycker ni? jag tycker att domarN^ är hur jävla tråkig som helst.
andrewh jag håller med dig till 150% om det du skrev, kul att det finns folk som vågar säga det de vill säga.
tack o hej
Härom dagen så gjorde DomarN^ en tråd om "Hotet från toan"
http://fragbite.com/?threadID= 223752
Där han skrev en hel jävla sida om ingenting och vissa tyckte att det var jätte skoj.
Många verkade tycka att den va bra, men vafan komigen nurå? hur jävla dåligt var inte de där?
Håller med om att DomarN^ gjort roliga trådar men 80% är ju helt värdelösa och suger.
andrewh - skrev däremot en ganska bra kommentar, se länken kommentar nr 223
Att folk skrattar åt sånt är ju helt jävla sjukt. Jag har inte sagt att jag gör roliga trådar, jag gör onödliga trådar när jag inte har nåt annat för mig.
Så jag ville bara säga till er alla som tyckte att "hotet från toan" va roligt att ni har fan världens tråkigaste humor.
Vissa trådar består bara av en mening och det är 100 gånger roligare.
Vafan tycker ni? jag tycker att domarN^ är hur jävla tråkig som helst.
andrewh jag håller med dig till 150% om det du skrev, kul att det finns folk som vågar säga det de vill säga.
tack o hej