Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vart är världen på väg?

Postat av munkFAN den 3 Mars 2006, 21:39
32 kommentarer · 28 träffar
Som topic lyder:

Nu ska jag säga vad jag tycker.

När människan kom till, vem hade rätt till att säga "Det här är min mark/tomt"
Ren idioti, det är ingens.

Med andra ord så borde det inte finnas några som äger marker. Inga länder.

Tycker hela världen ska vara ett stort land. Och om det skulle bli krig skulle det vara "inbördeskrig"!

Hela världen borde vara ett land som sammarbetar med sjukvård och inga freds-avtal!

Människan förstör djur och natur. Och vi kommer döda oss själva någon dag, med krig eller föroreningar.

Och lär er det.

Det finns ingen relligion som är sann.

Skulle gud göra det här?

Varför dödade vita Indianer och hade svarta/negrer som slavar.

Eller varför tillät människorasen det Hitler gjorde.

NEEEEEEEEEJ!

Som sagt förr eller senare kommer det bli ett världskrig, och med alla avtal och fredsavtal kommer alla kriga mot alla mer och mer. Och sen kommer antagligen Ryssland med sina kärnvapen med "All från koppor till digerdöden (pesten) till Ebola" kommer använda dom och slå mot U.S.A och så dom med sina vapen mot Ryssland.

Simpel Teori: Att ryssland är så korkat så att dom har sparat alla väldens farligaste virus i vapen är helt enkelt sjukt.

Om några av dom skulle läcka då? Ända som skulle klara sig med säkerhet är NordAmerica, SydAmerica, Australien. Och nord/sydpolen.

Desutom borde djuren ha samma rätt som människan. T.ex Att höns sitter i burar så dom inte kan vända sig om och sen avrättar vi dom för att få mat eller päls, vad är det? Jo med ett ord "sinnesjukt!"

Det är ett par sjuka saker.

Bara tanken att vi är igentligen växt ätare..
Det som skapade oss gjorde misstaget att vi har tummen.

Forskarna tror att vi vart så tekniska bara för vi har tummen.

Vem vet?

Men andra sidan så borde jag inte tänka så mycket på det.
Allt vi har gjort är gjort.

Så det jag säger är inte att vi borde bränna allt som vi skapat och äta gräs. :)

Och att undervärdera mörkhyade är dock ganska sjukt.

Varför då? Hudfärgen är det ända som är skillnaden.
Eller är det så?
Det finns religioner som skapar problem. Som t.ex Allah och allt annat, som säger att dom ska i stort sätt döda alla som inte tror på den religionen.

Det finns så mycket annat jag skulle kunna säga er om världen, men visst fan är den sjuk?

Diskutera gärna, om saker och ting. Jag hoppade ganska mycket från religioner till krig, och djurensrätt m.m.

Och om ni ska whina finns jag alltid på Q-net
/whois Famous\\\\mayy `
/msg Famous\\\\mayy `

Är världen sjuk igentligen?

58 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..