1
Kvalserien
Postat av obvious den 11 Mars 2004, 17:49
0 kommentarer · 292 träffar
Eftersom det är en tråd om Slutspelet, så ska det vara en för Kvalserien också.
Jag tror att elitserielagen kommer stanna kvar båda, det är så att allsvenskan har sjunkit i kvalité i år, det är inte elitserien som blivit bättre.
1. Leksand (floppade stenhårt, de har klassen. Visar de den går det vägen)
2. MIF (Massvis med rutin, och några individuellt skickliga spelare)
––––––––––––––––– –
3. Hammarby (Inte så mkt rutin, men de kan överraska men det räcker inte)
4. Mora (Tyvärr Mora, nu när Ross är skadad ser det tungt ut. Det saknas rutin, förutom en jävligt bra Målvakt, hoppas på att ni går upp med Leksand, men det blir för svårt))
5. Skellefteå (De har rutin, har två mycket bra målvakter, bra spelare, men floppat, om de spelar som de gjort hamnar de på undre, spelar de som de borde ska de kunna vara en het outsider))
6. AIK (En bonus att det blir kvalserie tror jag, kommer inte hänga med)
Ska tilläggas att jag tror det är Skellefteå och AIK som går vinnande ur Play Off 2 serien.
Jag tror att elitserielagen kommer stanna kvar båda, det är så att allsvenskan har sjunkit i kvalité i år, det är inte elitserien som blivit bättre.
1. Leksand (floppade stenhårt, de har klassen. Visar de den går det vägen)
2. MIF (Massvis med rutin, och några individuellt skickliga spelare)
––––––––––––––––– –
3. Hammarby (Inte så mkt rutin, men de kan överraska men det räcker inte)
4. Mora (Tyvärr Mora, nu när Ross är skadad ser det tungt ut. Det saknas rutin, förutom en jävligt bra Målvakt, hoppas på att ni går upp med Leksand, men det blir för svårt))
5. Skellefteå (De har rutin, har två mycket bra målvakter, bra spelare, men floppat, om de spelar som de gjort hamnar de på undre, spelar de som de borde ska de kunna vara en het outsider))
6. AIK (En bonus att det blir kvalserie tror jag, kommer inte hänga med)
Ska tilläggas att jag tror det är Skellefteå och AIK som går vinnande ur Play Off 2 serien.