1
The Fight fo The Chair!
Postat av AINTTheONEUINKIAM den 2 Mars 2006, 22:33
6 kommentarer · 283 träffar
Hej kära fragbitare i dag tänker jag berätta något som jag tycker är ett av mina starkaste ögonblick som jag varit med om i mitt liv. Det är såhär att i dag så var jag ute med några kompisar och jag har köpt ny mus. Det ända som fattades var en musmatta! Jag har alltid drömt om en musmata men problemet var ju att jag inte haft råd på jätte länge. Ja ni vet de mesta går på typ tuggumin och sådant jag verkligen behöver. Ja men vaifall jag träffa den här dealern på internet som var riktigt schysst och han lovade mig en ny musmatta om jag gick på bio med han jag tyckte det verka lite skumt. Men jag behövde verkligen en ny musmatta för att utöva mina konstnärliga fighter på cs! Så jag gick med och tog med en kompis för backup. Det visa sig att musmattekilen ville ge bort musmattan och han var egentlien väldigt schysst. Så vi chilla ett tag och jag kom hem efter en lång tid på stan (sisådär 2 timmar) så gick jag upp för trappan hela 55 trappsteg. När jag väl kom innanför dörren kunde jag höra ljudet! Det var ljudet av min brosa som gled runt på stolen.. Inte vilken stol som helst utan stolen som gör mig skillad! Ljudet var hemskt o det lät hemskt i mina öron. Jag var besviken jag visste att jag inte kunde ta stolen ifrån han för då skulle jag flyga på en fet J*vla smäll.
Jag började tänka ut taccs för dagen. Jag menar brosan använder bara stolen till att sitta på medans jag verkligen gör något med den, den ger mig kraften! medans han sitter o photoshopar o skriver program :/ så medans han sätt där och inte gjorde någonting så gick jag till tvättstugan...jag tänkte detta var min chans att ta stolen från han och visa mina polare att jag verkligen var eliten som jag sagt! Problemet nu är att jag måste få han därifrån övertala han att han måste hjelpa morsan med tvätten! Så jag började med att kittla han så han började skratta lite och blev lite sur på mig! Nu var det lite spänt läge mellan oss så jag började nog få över honom till att göra något annat. Han började tänka...tänkte lite till och efter en timma så ställde han sig upp precis så det var en springa mellan hans ben och stolen. Med min nyutvecklade manöver så drog jag undan den vanliga kökstolen vred den 180 grader mot hans arlse och medans drog jag bort stolen som innehöll kraften! Han blev snabbt förvånad och blev direkt sur men sedan påminde jag han om hur arg morsan skulle bli om vi börja bråka. så jag vann fighten och blev glad nu skulle jag visa mina gudomliga skillz..innan dess tänkte jag göra en tråd om detta!
För att skapa en diskussion så undrar jag;
Tyckte ni jag gjorde rätt som tog ifrån han stolen?
Vilket är ert starka ögonblick ni vart med om?
OBS! ursäkta stavningen det va inte med flit :/
P.S OBS!
"This story is based on real life characters and people. Some scenes has been fictionalized for dramatic purpose and should not be taken with big seriousity!"
Jag började tänka ut taccs för dagen. Jag menar brosan använder bara stolen till att sitta på medans jag verkligen gör något med den, den ger mig kraften! medans han sitter o photoshopar o skriver program :/ så medans han sätt där och inte gjorde någonting så gick jag till tvättstugan...jag tänkte detta var min chans att ta stolen från han och visa mina polare att jag verkligen var eliten som jag sagt! Problemet nu är att jag måste få han därifrån övertala han att han måste hjelpa morsan med tvätten! Så jag började med att kittla han så han började skratta lite och blev lite sur på mig! Nu var det lite spänt läge mellan oss så jag började nog få över honom till att göra något annat. Han började tänka...tänkte lite till och efter en timma så ställde han sig upp precis så det var en springa mellan hans ben och stolen. Med min nyutvecklade manöver så drog jag undan den vanliga kökstolen vred den 180 grader mot hans arlse och medans drog jag bort stolen som innehöll kraften! Han blev snabbt förvånad och blev direkt sur men sedan påminde jag han om hur arg morsan skulle bli om vi börja bråka. så jag vann fighten och blev glad nu skulle jag visa mina gudomliga skillz..innan dess tänkte jag göra en tråd om detta!
För att skapa en diskussion så undrar jag;
Tyckte ni jag gjorde rätt som tog ifrån han stolen?
Vilket är ert starka ögonblick ni vart med om?
OBS! ursäkta stavningen det va inte med flit :/
P.S OBS!
"This story is based on real life characters and people. Some scenes has been fictionalized for dramatic purpose and should not be taken with big seriousity!"