Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål, föräldrar

Postat av dices den 2 Mars 2006, 12:56
89 kommentarer · 87 träffar
Hej, igår var jag och 3 kompisar på väg till en fest.
Men när vi kom dit var det ett gäng på ca 10 snubbar som ville ha bråk. Och vi sa att vi inte ville ha ngt bråk. Då hoppade alla på oss och började slåss och vi sa hela tiden att vi inte ville ha bråk. Sen kom vi loss och la benen på ryggen.
Sen när vi hadde kommit iväg en bit upptäckte vi att en av våra polare var kvar där. Så vi jick tillbaks och hittade honom totalt nermosad.
Då hadde ungefär 4-5 st sparkat på honom medans han låg ner och han hadde massa svullnader,näsblod,sprucken läpp, och troligen hjärnskador för han kommer inte ihåg någonting och har jävligt konstigt minne.Han ligger på akuten just nu.

Så till frågan, VAD ska jag säga till mina föräldrar som fortfarande ligger och sover och inte vet någonting om gårdagen.

OBS Kompisen som blev nerslagen bor i göteborg och skall åka hem idag var det tänkt. Vi bor i stockholm
Föregående tråd
Nästa tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..