Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klacksånger / Fotboll

Postat av kzzpzz den 28 Februari 2006, 17:59
84 kommentarer · 759 träffar
Jag, om någon annan här ryser VERKLIGEN när jag hör hur en klack supportar sitt lag med vrål diverse deras klacksånger som man hör. Jag ryser bara till när jag hör sånt och att få stå i en riktigt stor klack som sjunger så ofantligt högt är det bästa jag vet. Jag själv har fått uppleva detta ett antal gånger när jag varit och besökt mitt kära favoritlag Juventus. Att få stå i deras curva (klack) går inte att beskriva. Det är flera tusentals som sjunger såååå högt att man bara ryser som sagt. Vad tycker ni själva om sånt här ? :) :):)

Det finns massa i de alla olika ligorna oavsett lag. Det är det som är så bra. Jag har sökt på google osv men inte hittat så bra videos.

Så till min fråga ; Någon/några som kan hänvisa mig till olika sidor där man kan se sånt här? Ett exempel här : http://media.putfile.com/chino nsalta GRYMT MÄKTIGT ALLTSÅ !! Det är sånt jag menar. Vore schyrrans om ju fler kan en del sidor och skicka in här ! För jag menar det, fotbollen är som bäst när man får höra sånt här samtidigt som man njuter av underbar fotboll !
Föregående tråd
Nästa tråd

84 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 84 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..