Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min vän..

Postat av kill3rc0p den 28 Februari 2006, 12:39
65 kommentarer · 57 träffar
Jag satt en vanlig dag i vent.. då min kompis Andreas, andii som han också kallas, började snacka som vanligt med med.. har känt honom ett bra tag nu, hela livet känns det som. Trodde jag nästan visste allt om honom, men så säger han åt mig att han måste prata allvar med mig och säger att han skall ringa mig. Jag undrar ju såklart vad det kan vara som han inte kan ta över ventrilo, måste ju vara något väldigt viktigt såklart. Kanske t.o.m något fruktansvärt som hänt.

När jag svara så säger han "Vad skönt det är att höra din röst." Jag blir lite fundersam och undrar vad detta verkligen rör sig om, vilket jag snart får veta.
Vi börjar kallprata lite om diverse olika saker vi gjort på dagen osv till han säger, "vi har ju känt varandra ett tag nu, men det är en sak jag måste säga dig.." (Jag lyssnar och undrar vad detta egentligen rör sig om..) så säger han slutligen "Jag är gay.".

- VA?! säger jag, detta var ingenting som jag alls hade förberett mig på..

- När jag var i thailand så fick jag känslor för en pojke där och inledde ett förhållande med honom säger Andreas.

Jag förstår såklart ingenting, iom att detta kommer så plötsligt.

Efter några sekunders tystnad säger han:

- Efter att jag kom hem så har jag börjar få känslor för dig, och jag undrar om du känner samma sak som jag gör? Du behöver inte svara nu direkt, utan jag vill att du skall vara säger på din sak, ta din tid på dig men jag hoppas verkligen att svaret blir, Ja.

Snälla killar/tjejer, vad skall jag ta mig till? Jag är inte gay själv, men jag vill inte krossa hans hjärta. Har något liknande hänt er? Snälla berätta vad ni gjorde, eller skulle göra? Är desperat, är ju en av mina bästa vänner.

Så SNÄLLA hjälp mig med mitt dilemma.
Föregående tråd
Nästa tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..