Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kvinno Misshandel

Postat av Majkigt den 28 Februari 2006, 00:51
15 kommentarer · 82 träffar
Finns det någon rätt för en kille att slå en tjej överhuvudtaget?
Vad ska hon isf ha gjort? skriv vad ni tycker.. här e iaf min åsikt

Jag tycker inte att en kille har någon rätt att slå en tjej... Om inte tjejen har gjort något mycket ont DIREKT emot killen.. har hon varit otrogen eller något liknande.. beror på andledningen till det.. gjorde hon de bara för vara dum så förtjänar hon väl lite blått runt ögat eller något.. Men som sagt.. otrogenhet e inte heller en bra andledning pga att det inte är riktat direkt emot den andra..

Jag tycker att om man ska kunna få slå till en tjej.. (dock lavett över kinden eller huvudet) Så skulle det isf vara om hon som sagt gjorde något dumt direkt emot en.. eller var jävligt jobbig.. eller gör något man inte vill.. efter man har bett de att sluta efter X antal gånger..

Är det rätt för en tjej att slå en kille då? har killen rätt till att slå tillbaka då?

Som sagt har hänt mig 2 gånger att jag har smällt till min brud.. men då har hon fan varit dum också.. Ska skriva de=)

1.
Hon låg ner i sin säng.. och jag låg ovan på henne.. dock med kläder å allt sånt på.. inga snuskigheter.. ja.. så hade jag armarna rakt så jag låg ner med under delen men snett upp med överkroppen.. Och jag hade även ett halsband på mig som betydde jävligt mycket pga jag fått det av henne på min födelsedag å så.... vette fan vad som hände igentligen men hon höll halsbandet riktigt spännt.. och hon frågade mig vad jag gjorde om hon drog sönder de.. som sagt jag sa att jag inte visste eftersom sånt vet man inte..:O
Efter någon sekund.. så känner jag hur länken på halsbandet går i sönder.. och jag känner hur den åker sakta ner ifrån min hals.. precis som slowmotion för fan.. å jag blev helt jävla förvånad och stum samtidigt som jag blev så jävla arg så jag smällde till henne över örat snätt över huvudet..
Sedan blev hon helt förvånad.. sen börja gråta å skrika å sparka mig i magen och sedan knäa mig i huvet.. fast de va nog inte med meningen:O
Efter en stund kommer hennes morsa upprusande och springer som en kalen kossa in i rummet och frågar vad som händer.. då gråter min flicka som fan.. fast hon sa inte vad som hände.. sen helt plötsligt framför hennes morsa ger hon mig värsta lavetten.. fyfan vad den kändes:O aja efter en stund säger hennes morsa till mig att jag ska gå där ifrån.. gå å sätta mig vid datorn hos henne eller kolla på tv eller något annat.. låta henne vara.. (sammanfattning nu lite snabbt) efter en stund så låter det som det e nån jordbävning där uppe eller nått.. när jag går upp å kollar har hon tydligen dragit ut alla låder å sånt bara för leta efter en lika dan länk fast hon hitta det inte.. Allt slutade med att hon lagade halsbandet å sen va allt lugnt typ..

2.
Sedan nu. i Söndags... då hittade jag något mycket otrevligt i hennes dator.. vi behöver dock inte gå in på detaljer.. jag blev iaf jävligt upprörd och ville inte ha med henne att göra överhuvudtaget.. men jag var hos henne ändå.. Hon sov dock under tiden jag råkade hittade det när jag letade efter en bild på mig själv i hennes dator...
Drog ut.. tog en cigg för lugna ner mig.. gick upp å la mig och sov med henne precis som om inget hänt.. sedan på morgonen ville hon gosa å hålla på.. men jag ville ju fan inte pga vad jag sett..
Jag ville inte ha med henne att göra överhuvudtaget och sa det även till henne.. hon bad mig att gå ett par gånger.. men när jag frågade om hon verkligen ville det så sa hon bestämmt Nej.. eller "vill du det?" Lite kinkigt att gå sådär ifrån henne för hon bor sådär 9 mil ifrån mig.. fast jag är bra kompis med en av henne skompisar så jag hade kunnat gå dit.. fast roligt ändå?:S aja det slutade med att jag inte gick där ifrån.. så tjata hon som fan att hon ville pussa mig å att jag skulle pussa henne å jag sa ju klart nej.. Men sen så gav jag med mig och frågade om jag gav henne 1 puss om hon slutade gagga på mig då.. så sa hon ja..
Ja.. jag pussa ju henne.. borde iof inte gjort de.. hon slutade fan inte.. bara fortsatte.. sa till henne efter var puss hon gav mig att jag inte ville pussa henne eller vara nära henne... (hon pussa mig men jag pussa inte tillbaka som sagt).. efter sådär 5 pussar.. föste jag väck henne en bit ifrån mig.. fast självklart kom hon tillbaka.. samma sak igen fast typ efter 10 pussar nu... nu var jag verkligen arg men jag ville inte göra nått dumt emot henne.. men jag knuffa väck henne igen.. och då hade jag ändå sagt att jag inte ville pussa henne typ sådär 20 gånger.. fast sen går hon fram till mig IGEN!!!! och försöker pussa mig.. då gick droppen för mig.. gav henne en lavett.. dock ingen hård.. bara en liten för att markera att jag inte ville.. Då blev hon genast kinkig.. fast hon börja inte grina.. men fyfan vad kinkig hon blev.. hon sluta ju.. och var tyst.. glad var jag för jag fick se Parlamentet ifred:P
Fast nu e allting lugnt å sånt skit..

Onödig info som kan hjälpa

har varit tillsammans med henne 8 månader fast uppehåll i 1 månad..

Tycker ni jag gjorde fel eller gjorde jag rätt?
Själv tycker jag att det med halsbandet var fel fast det sista nu hade jag ändå rätt till..

Era åsikter =)

Mvh

MAJKIGT

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..