Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Korvexplosion...

Postat av brandtDAFJANT den 25 Februari 2006, 23:29
85 kommentarer · 61 träffar
Det har hänt något hemskt och nu behöver jag fb mer än någonsin!

Jag sitter på ett lan med fyra kompisar.
Det är första gången jag befinner mig här i detta alldeles för stora hus (det är ett hemmalan) och jag hittar verkligen inte här inne...

Nu var det så här att jag kände mig hungrig så jag frågade vänligt min kompis var köket låg och om det fanns någon mat där som man fick ta del av.
Han sa glatt att det fanns kall korv i kylen som jag kunde värma i micron.
"Perfekt" tänkte jag när jag försiktigt orienterade mig mot köket.
Jag tog ut några wienerkorvar och la omsorgsfullt in de i micron.
Satt igång micron på 30 sekunder...
Medans jag stod och väntade kände jag plötsligt att jag var tvungen att gå på toa (för att göra det "stora").
Jag sprang runt i huset för att hitta en toalett och efter ett tag så hittade jag en.
Ungefär tio minuter senare kände jag mig lätt som en fjäder och redo för några goda korvar...
Då ropar polarna från lanrummet "dags att pracca lite, kom igen nu".

Utan att tänka springer jag raka vägen till min dator och lirar en pcw... och en till... och en till men helt plötsligt hör vi en stor smäll ifrån köket.
"Vafan var det där" ropar en kompis och tillsammans springer vi alla till köket för att ta reda på vad som hänt...

Det jag ser när vi kommer fram till köket kommer jag nog aldrig att glömma.
Glasrutan på microvågsugnen är krossad och korvarna har exploderat och finns nu i små mängder över hela köket.
Tapeterna är kladdiga, det ligger glas på golvet och det luktar korv...
Nu är frågan vad ska jag göra?
Kompisarna har ännu inte listat ut att det var jag som av misstag tapetserat om köket med korvkladd och haft sönder en säkert svindyr micro.
Vad ska jag göra? HJÄÄÄLP!
Föregående tråd
Nästa tråd

85 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 85 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..