Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jahapp. Internet=Trasigt

Postat av Killerxprs den 21 Februari 2006, 20:06
18 kommentarer · 90 träffar
Då har man kommit hem efter en jättejobbig prao då jag inte gjort nånting på hela dagen, senaste versionen av silkroad har kommit ut.. loggar in, lagg som vanligt, men jag biter ihop. Åsså: "Disconnected to the server"(jag vet, dom där koreanerna som programmerat spelet är inte direkt king på engelska)

Iochmed att det kan hända lite då och då så försöker jag igen, hinner inte göra mycket förän jag blir disconnectad "till servern" igen.

Försöker EN GÅNG TILL, ochh jag får mej inte ens in.

På grund av min dåvarande utmattning går jag och ser på tv och orkar inte försöka fixa internet.

Men nu är jag tillbaks, och försökt hitta felet, men njae, funkar inge bra för mej.

Internet funkar typ varannan minut, sökte efter virus, men min dator var felfri, prövad Trend Micro, men fick det inte att funka.

När jag försöker logga in på msn då internet ligger nere så står det att det är fel på "Huvudingångar" och "DNS"

Då jag försöker mej på att gå in i routern på http://192.168.0.1 så går icket det.

Jag tror alltså att det är fel på routern, eller kan det vara nått annat? Felet kan även sitta mellan stolen och skärmen..

Har dragit ut routern just nu och internet har då hittills funkat felfritt nu.. men de andra användarna på nätverket försöker mörda mej pga internetbrist(jävla internetnarkomaner)

Problemet var även desamma för dom andra datorerna i nätverket. Men det blev bara värre efter jag drog ut routern för dom. Undra varför ;)

Men nån som kan hjälpa mej?

JAG HAR RIKSNET INTE TELIA! ARGH.. + kan inte ringa kundtjänst pga nummerbrist

Vars sitter felet

49 personer har röstat

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..