Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp!!, någon som e bra på dato

Postat av furre! den 20 Februari 2006, 19:30
23 kommentarer · 91 träffar
Tja alla! Det ligger till såhär, jag har haft mycket problem med datorn på senaste tid(1,2månader) Allt började med att jag fick för mig att formatera om datorn för det hade jag inte gjort på ett tag. När jag formaterade gick allt bra tills jag kom till minut 32 i windows installationen, det är där det står nätverk instaleras.

hursomhelst fick jag en ny hårddisk nyligen och då stoppade jag in den och då lyckades jag formatera datorn, allting var bra men efter några dagar kom det upp en ruta i windows däre stod "Windows återställdes av en logg den har nu slutförts".. Jag tänkte det är väl inget problem. Men nästa gång jag startade om datorn, så innan jag hann komma in i windows så stod det C:/WINDOWS/SYSTEM32/CONFIG är antigen skadad eller saknas, Så då instalerade jag om windows igen, det funkade bra i några dagar men efter ett tag så blev det så igen. Så då formaterade jag om allting och bytte skiva till XP Pro och började om helt.

Nu funkar datorn riktigt bra, FÖRUTOM att min 200gigs hårddisk verkar har blivit till en 127gig, så står det iaf då jag högerklickar på C: och kollar hur mkt jag har. Innan denna formatering då datorn var halvknas så stod det 197gig, men nu gör det inte det längre, så min fråga till er vad är felet? Varför står det 127gig? och inte 197? Ni får gärna oxå spekulera i vad felet med mina gamla problem var!

Tack på förhand!

Johan
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..