Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xbox 360?

Postat av Stormreaver den 16 Februari 2006, 17:40
29 kommentarer · 81 träffar
Hej!

Vad tycker ni om Xbox 360?

Jag äger själv en, och tänker här redogöra för mina tankar kring konsolen och spelen:

Själva konsolen:

Rätt snygg faktiskt, men den låter mycket och nätadaptern är STOR.

Handkontrollen:

Mycket bra, skön, trådlös, snygg, bra placering av knapparna.

Spelen

Kameo:

Tråkigt, dålig kamera, kort, larvigt, intetsägande, stundtals helvetiskt svårt på grund utav den undermåliga kameran och kontrollen.

Project Gotham Racing 3:

Väldigt kul ett tag, dock rätt enformigt.

Call of Duty 2:

Fantastisk närvarokänsla, extremt bra ljud och grafik. Rekomenderas!

King Kong:

Usch! Sunkig grafik som för tankarna till Playstation 2, alldeles för mörkt, fula animationer, enformig grafik (allt är grönt och/eller blått). Tråkigt, känslan spelet inger påminner om snubben i Teliareklamen som går vilse i skogen och säger till tjejen på polisen att han ser "granar....o tallar".

Perfect Dark Zero:

Hela spelvärlden är indränkt i plast, allting glänser och skiner, till och med stenar. AI:n är ungefär som den i GoldenEye 007. Tråkig och dåligt förmedlad handling. Bandesignen är så dålig att det finns stora blåa pilar på marken som talar om vart du ska gå. Löjlig karaktärsdesign. Sunkig multiplayer, folk TK:ar hela tiden och banorna är för få och för stora.

Allmänt om grafiken:

Grafiken är en besvikelse. När jag fick mitt Nintendo 64 blev jag överväldigad av grafiken, likaså när Playstation 2. Grafiken på Xbox 360 är på sin höjd lite bättre än ordinär PC-grafik. Ingenting speciellt.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..