Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag

Postat av Youngster den 11 Februari 2006, 23:09
42 kommentarer · 156 träffar
Hej på er alla! För ungefär 5-6 år sedan (när jag var runt 12-13 årsåldern) så var jag väldigt utåtriktad,
jag hade mycket kompisar och var populär bland tjejerna, jag var jämt ute på sommrarna och spelade fotboll,
åkte skateboard och badade. Något tag i sjuan så blev det allt mer och mer datorspelande, det var mycket rollspel
och det var lan näst intill varje helg.

Man började spela counter-strike, joinade "clan" och lirade jämt,
man blev bättre och bättre och alltmer beroende av det. Efter ett tag så märkte man att vännerna började glida
ifrån en och man brydde sig faktiskt inte så mycket just då, man struntade i att gå ut för att istället sitta
och lira klanmatcher med sina internetkompisar. Nu har det varit så i ungefär 5år, och jag kan säga att jag är
så himla less på detta så det är helt otroligt, jag har iaf lagt ner mitt counter-strike spelande.

Min sociala förmåga är inte alls bra kan jag säga, jag har aldrig varit på en fest, inte pratat med en tjej på
flera år. Det känns så otroligt konstigt att veta att man egentligen är en "vild person" men endå mycket
tillbakadragen nu efter alla dessa år vid den här jävla datorn. Jag har fått mycket finnar, min hud e blek
och mitt hår torrt och livlöst, det suger skit helt enkelt.

Jag VILL skaffa mig ett riktigt liv igen, men det är så himla svårt på något sätt. Jag har dåligt självförtroende,
gillar inte alls mitt ansikte :/ Jag måste fixa någon fräsch frilla och
få lite färg på huden, jag måste ta bort mina äckliga finnar. Jag bara måste göra detta, det känns som om att jag
säkerligen kommer få bättre självförtroende om jag gör detta. Helvete jag måste leva ut min ungdom innan det är försent.

Någon som har nåt tips på vad man kan göra med ett livlöst torrt hår så att det ser mer livfyllt ut? Seriöst jag har
ingen aning om sånt här. Och vad ska jag göra för att få bort mina finnar och få en "fräschare" hy?

Jag är tacksam för alla tips :/

Ha det bra allesammans.
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..