1
Vart bor du? [undersökning]
Postat av keldaz den 8 Februari 2006, 10:16
2 431 kommentarer · 468 träffar
Fraggizar.
Var bor ni? Jag ska se vilken kommun/stad är den vanligaste här i fragbite. Så kanske ni träffar varandra till och med om ni ser att 2 personer bor i samma plats :)
Själv är man från Upplands väsby. 25 minuter från sthlm.
Ska skriva alla platser senare när jag har tid. :) Fortsätt skriva alla!
EDIT: Vet att det tar tid men nån gång ska jag döda några timmar här. :) Kanske senare på kvällen. Finns det nån frivillig där ute? :) :) lol
Upplands väsby 1
#100 Hajjtekk - Värmland
#137 bvs - Gotland = "inte många kommer slå min ;D" joo du. Du är inte ensam har ja sett. (Tog 137 = ungefär 1337)
#200 Pnukknaah - Katrineholm
#300 Mattze-_- - Värmland
#400 TiniZ - Valdemarsvik
#500 Mangen - Luleå
#600 Fjeardn ^ - Skelefteå
#700 Biggie Smalls "Vi har ju alla gangster ligorna här i GBG ju :D drf skulle vi kunna ta över sthlm:D" - joo East Side om jag minns rätt? :)
Var bor ni? Jag ska se vilken kommun/stad är den vanligaste här i fragbite. Så kanske ni träffar varandra till och med om ni ser att 2 personer bor i samma plats :)
Själv är man från Upplands väsby. 25 minuter från sthlm.
Ska skriva alla platser senare när jag har tid. :) Fortsätt skriva alla!
EDIT: Vet att det tar tid men nån gång ska jag döda några timmar här. :) Kanske senare på kvällen. Finns det nån frivillig där ute? :) :) lol
Upplands väsby 1
#100 Hajjtekk - Värmland
#137 bvs - Gotland = "inte många kommer slå min ;D" joo du. Du är inte ensam har ja sett. (Tog 137 = ungefär 1337)
#200 Pnukknaah - Katrineholm
#300 Mattze-_- - Värmland
#400 TiniZ - Valdemarsvik
#500 Mangen - Luleå
#600 Fjeardn ^ - Skelefteå
#700 Biggie Smalls "Vi har ju alla gangster ligorna här i GBG ju :D drf skulle vi kunna ta över sthlm:D" - joo East Side om jag minns rätt? :)