1
stämning
Postat av najjco den 4 Februari 2006, 22:42
27 kommentarer · 107 träffar
tjo... 21 augusti knäckte jag benet och fick därför ha 7 veckors gips, efter 3 veckor skulle doktorn undersöka igen men dock va benet helt wackat, därför fick de operera och jag fick ha 7 veckors gips igen och nu är det idag som jag skriver detta, benet är fortfarande fel!! och jag undrar om jag kan stämma sjukhuset nu eller om dom måste göra ett antal fler fel, och hur kan jag kontakta dom som hjälper mig att stämma o sånt..
tack för svar o omogna kommentarer ignoneras
edit. mjo man märker att det är mycket fel, jag har inte haft en ända idrotts lektion på hela förra terminen + vinterlovet + denna terminen me EFTERSSOM att jag inte kan springa. Ska till läkarna på måndag. Är det sant att man kan få pengar för att man har fått ett ärr?? låter ganska konstigt eftersom det får man ju efter en operation??
edit 2. Jo det är så att 5 olika dokterer vet inte ens vad problemet är!!! Så dom har opererat mig utan att veta vad problemet är!!!!! va fan e det.. visst jag uppskattar att jag får hjälp men att dom opererar när dom inte ens vet?? wtf liksom.
tack för svar o omogna kommentarer ignoneras
edit. mjo man märker att det är mycket fel, jag har inte haft en ända idrotts lektion på hela förra terminen + vinterlovet + denna terminen me EFTERSSOM att jag inte kan springa. Ska till läkarna på måndag. Är det sant att man kan få pengar för att man har fått ett ärr?? låter ganska konstigt eftersom det får man ju efter en operation??
edit 2. Jo det är så att 5 olika dokterer vet inte ens vad problemet är!!! Så dom har opererat mig utan att veta vad problemet är!!!!! va fan e det.. visst jag uppskattar att jag får hjälp men att dom opererar när dom inte ens vet?? wtf liksom.