Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Såhär får du en brud :)

Postat av Reb3cca den 30 Januari 2006, 08:01
716 kommentarer · 328 träffar
Tjenare

Jag är som Dr.Alban fast när de gäller att få brudar.

O well såhär går det till OBS :Trust me det funkar:

Du tänker ha en film-kväll. du bjuder några polare, ta helst en kill polare och 2 brudar eller 2 tjejekompisar bara.

Kolla på en läskig film med dom och håll handen på den bruden som du gillar och smek hennes hand. I de läskiga scenen så kommer hon såklart närmare dig och kramar om dig, du fortsätter att smeka hennes hand senare går du lite högre up.

*TA FAN INTE PÅ HENNES BRÖST PÅ EN GÅNG FÖR I HEHVETEL!!*

Du smeker hennes mage under tröjan och långsamt fortsätter du uppåt.

*Gör inge jävla konstiga ljud! börja inte stöna som om du knullar du va gör inte det!!*

Smek hennes mage och fortsätt uppåt som sagt, om hon smekte din hand så betyder det "Nä men oj? jag har visst en chans"

*OM INTE? Sluta smeka henne! för hon gillar inte det när en ful kille smeker henne*

I slutet av filmen kan du ge henne en puss på munnen.

*STOPPA FAN INTE TUNGAN I HENNES MUN OM HON INTE SMEKTE TIBAX SOM SAGT! DÅ LÄR HON SPY PÅ DIG!!! ELLER I DIN MUN*

När du pussat henne på munnen dra dig inte snabbt tillbax utan stanna där nån secund, om hon gjorde nåt mer så gör nåt mer du oxå annars låt bli.

Följ denna guid så vinner du på det.

lita på mig jag har gjort de här skitet länge och fått massa "WHAA VA GÖRU!??! ERU CRAZYY??!?!"

Men jaja föresten du måste ha bra sjlvförtroende annars så går de åt skogen.

Tacka mig inte tacka min hjärna

EDIT: jag 17
Föregående tråd
Nästa tråd

716 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 716 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..