Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Big Brother

Postat av ZleYn3 den 29 Januari 2006, 18:22
25 kommentarer · 151 träffar
Ja har tänkt på en sak. Idag klockan 21.00 börjar programet Big Brother på kanal 5. Ja har följt det så där låt säga i 3 år , detta blir mitt 4de, första säsongen var det lugnt, ingen hade sex osv men sen började allt gå över, asso det var många som började ha sex osv, många visar sig nakna där. Tycker ni det ger mer tittare eller e det bara värre??

Programet visas bara 1 timme om dan som visar den förgående dagen fast bara dagarna Måndag - Onsdag, torsdagar e det LIVE. Om man vill se detta lite mer kan man gå in på kanal5's hemsida : www.kanal5.se och beställa en kod som man kan titta på dygnet runt om vad som händer där, e det något ni slösar era pengar på ?? inte jag i alla fall.

Själv tycker jag att programet e som Lunarstorm, värsta fjortisprogramet :D fast det är kul ibland HAHA

Tack i förhand till alla som svarar,
Ursäkta mitt språk eller stavningar.
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..