1
NHL-Lockout rykten
Postat av obvious den 2 Mars 2004, 16:48
77 kommentarer · 584 träffar
Jag vill att detta ska bli en tråd som tar upp rykten om spelare från NHL som är på väg till Elitserien. Jag snackar inte enbart svenskar nu utan alla nationaliteter.
Foppa vet vi. Om ni tror er veta några rykten som inte några andra vet så säg det. LÄGG GÄRNA TILL LÄNK eller KÄLLA.
Jag har några rykten:
Tomas Jonsson - Brynäs (Tränare) (falukuriren.se)
Johan Hedberg - Leksand (falukuriren.se)
Nicklas Lidström - Leksand/Färjestad (falukuriren.se)
Andreas Dackell - Brynäs/Leksand (falukuriren.se)
De här fyra vet jag inte om ni ser på direkten. De ska finnas i arkiven. Finns inte allt där så får ni tro vad ni vill. Men som sagt, rükten är alltid rykten.
Des sa är rykten jag sett på "skvallertidningar" från USA, Kanada, Sverige, Norge, Danmark och Finland. Dock inga säkra källor. Så större delen är nog inte sanna.
Saku Koivu - Färjestad/Luleå
Joni Pitkänen - Leksand/Brynäs
Ilja Kovalchuk - Frölunda/Färjestad/Leksand/Dju rgården/Luleå
Robert Lang - HV71
Jaromir Jagr - HV71
Todd Bertuzzi - Leksand/Modo
Zigmund Palffy - Leksand/HV71
Gär na en spelartyp som skulle platsa in i ett lag som inte har den typen. Ge gärna nåt förslag.
Det var allt för mig.
Lycklig Hockeyfortsättning.
Foppa vet vi. Om ni tror er veta några rykten som inte några andra vet så säg det. LÄGG GÄRNA TILL LÄNK eller KÄLLA.
Jag har några rykten:
Tomas Jonsson - Brynäs (Tränare) (falukuriren.se)
Johan Hedberg - Leksand (falukuriren.se)
Nicklas Lidström - Leksand/Färjestad (falukuriren.se)
Andreas Dackell - Brynäs/Leksand (falukuriren.se)
De här fyra vet jag inte om ni ser på direkten. De ska finnas i arkiven. Finns inte allt där så får ni tro vad ni vill. Men som sagt, rükten är alltid rykten.
Des sa är rykten jag sett på "skvallertidningar" från USA, Kanada, Sverige, Norge, Danmark och Finland. Dock inga säkra källor. Så större delen är nog inte sanna.
Saku Koivu - Färjestad/Luleå
Joni Pitkänen - Leksand/Brynäs
Ilja Kovalchuk - Frölunda/Färjestad/Leksand/Dju rgården/Luleå
Robert Lang - HV71
Jaromir Jagr - HV71
Todd Bertuzzi - Leksand/Modo
Zigmund Palffy - Leksand/HV71
Gär na en spelartyp som skulle platsa in i ett lag som inte har den typen. Ge gärna nåt förslag.
Det var allt för mig.
Lycklig Hockeyfortsättning.