Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående nerladdning/delning

Postat av anvandanamnet12 den 27 Januari 2006, 00:58
6 kommentarer · 76 träffar
Att tanka/dela med sig är som sagt olagligt och kan innebära dryga böter om inte värre.
Nyligen så åkte en Östersundare fast för att ha delat med sig av 6-7 filmer (själv bor man i Östersund också, lite jobbig sits då man XXXXXXX). Ni minns väl också killen från nånstans nyligen åkte fast för att ha delat med sig Hip hip Hora och fick böta 16 000 utan några riktiga bevis.
Nu till frågan. Finns det ngt sätt som gör så att antipiratbyrån stängs ner? Jag menar, hur fan ska dom kunna bevisa att man göra ngt olagligt utan att dom gör det. Ett ex, om dom nu sätt ett print screen lr vad som helst så ser dom att det står som ex, "hip hip hora.avi" Jamen, jag menar att hur kan dom bevisa att man firrat filmen genom tankning/delning? Det kan lika gärna vara fakeshare.
Vi lever sannerligen i en konstig värld med riktiga pimp regler.
Man kommer ju t ex billigare undan om man har skagit ner en kille lätt lr kallat nån för glåpord och fått betala böter än att man skulle dela med sig av en film/tankat hem som ett ex. och fått betala.
Kan även berätta att det stod om en ung kille från USA som hade runt 1000 låtar som han tankat hem och som han senare delade med sig. Pojken fick väl senare böter på 800 000 kr/dollar?
Aja allt från mig.

PS.Det finns säkert en liknande tråd men jag orkade inte leta.DS
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..