Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Syrran vill vara med i porrfilm

Postat av Litsor_Skilsor den 21 Januari 2006, 12:27
1 091 kommentarer · 4 005 träffar
Tja är lite förtvivlad för jag har fått veta nått jag inte visste innan. Lillesyrran (15 år) hade en kompis hos sig och visste typ inte att jag var hemma och de snackade om en massa och sen helt plötsligt hör man "skulle vara rätt cspännande att vara med i en porrfilm, och man tjänar ju bra pengar på det också", hennes kompis svarar nått typ att hon inte vill det.

Sen senare kollar jag syrrans dator och där ligger massa porrfilmer, och ganska grova dessutom. Vad ska jag göra? Altså jag kollar på porr själv en massa men jag vill inte att min syrra ska vara med i en film. Tror allt började med när hon blev ihop med sin nuvarande kille. Ibland har de sex så det låter när jag typ sitter i rummet bredvid och spelar cs, hon bryr sig inte alls, verkae gilla när folk hör till och med.

Innan nuvarande killen var hon inte alls så. Vad ska jag göra ska jag känga ner hennes kille eller kanske tala om för mamma och pappa? Blir lite lack för ibland säger polarna till mig typ "din syrra stötte på mig, är det ok om jag sätter på henne", eller "din syrra sa att hon ville ha gangbang, kan du styra upp det" Vet att det kanske mythar men ändå? Ska jag ge dem en smäll nästa gång de säger det eller ska jag låta dem ha gangbang med syrran?

Här e hon http://www.snyggast.se/?504227 1
Föregående tråd
Nästa tråd

1 091 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar