Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

svårt som bara den..

Postat av fjerdebarnet den 18 Januari 2006, 23:06
13 kommentarer · 178 träffar
jag såg det värsta jag någonsin skulle tänka min :/, min farsa (lossas farsa) kommer hem rycker in morsa i håret och slänger iväg henne jag flyger upp ur min stol och puttar på min farsa och frågar va fan han håller på med, sen så ber morsan min farsa att dra ifrån vårat hem så slår hna hemme rätt i revbenen och hon har astma så hon kunde inte andas och la sig på golvet så jag lyfter upp henne så kommer min bror ut ur sitt rum som precis har suttit och spelat han är 18 år snart 19 han går mot min lossasfarsa och putter in honom mot en vägg och säger att han slår fan me inte min morsa sen ger han honom en smäll jag går fram och puttar ner honom på golvet och tog en kniv från köket och ville verkligen hugga honom verkligen för morsan grät som bara den och kunde knappt andas och jag fick en stor fet chock

och nej det här är ingen domarn tråd det är sanning,
min morsa och farsa ska skilja sig och det är jag glad över,
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..