Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fråger till kommunen

Postat av =(^.^)= kicztar den 18 Januari 2006, 10:28
7 kommentarer · 256 träffar
Hej, gör ett arbete med en kompis om Kommuns skolor och deras sätt att hantera dem, vad det gör för skolorna, pengar what so ever. Anyway , vi ska ner och ha ett möte med dem där vi skall skriva frågor, informations frågor, är det jag söker, vad finns det att ta upp om skolan?, denna tråden frågar jag er vad ni vill förändra i skolor, vad finns det att förbättra etc?. Själv är jag inne på det här med hjälpen för "problembarn", har en lilltle brother, som har dyslexi, han har inte fått någon hjälp på över 1år ändå fast skolan vet bra om att han har stora problem i svenska och andra språk ämnen. Detta är både jag och hela min familj arg över, men vad för andra problem finns det att ta upp?

Tack i förhand, kan tyvärr inte vara inne och diskutera era svar för än jag har kommit hem, sitter på laptopen i skolan atm. Gottogo PEACE! // povel / linus

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..