×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

saw 1 och 2 *spoilers*

Postat av keldaz den 16 Januari 2006, 20:58
148 kommentarer · 206 träffar
Tjenare alla! Såg saw 2 igår och den verkade hyfsad. när jag såg ettan verkade den itne så bra men med senare tankar var den visst jävligt bra! Kommentera filmena!


jag vill att ni ska säga vilken tortyr var den värsta? både fysiskt och mentalt. Själv tycker jag att den värsta på saw 2 var när den där stora killen slängde ner tjejen i alla sprutor! ååh fick rysningar när jag såg den!


i saw 1 var den värsta tortyren när en man skulle gå igenom dom där strängarna som skar i mannens kropp. Och om han kom fram till dörren skulle han överleva. Det var skitäckligt!


Och om man gör såhär IRL skulle det vara olagligt? Dom sa ju på ettan att han egentligen inte bryter mot lagen? Han gör väl det? Men börja diskutera om filmerna nu!


Nu när jag har 2 onödiga varningar kan jag inte lägga till en undersökning. Så säg vilken saw film var bäst? Ettan eller 2an?


EDIT: ingen verkar säga vilken tortyr var värst här...

148 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 148 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..