Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt liv som 13-åring

Postat av JLindeberg_grabben92 den 10 Januari 2006, 12:08
230 kommentarer · 161 träffar
(edit)

För det första vill jag bara påpeka att det som inte fick hända har hänt.

Fragbite-poliserna har låst tråden vilket får mig att inte kunna nå fram till er individer med min information. Kan vara att jag formulerat tråden något sämre än vad man egentligen borde, eller så har diskussionen ledigt till något helt annat, vilken även jag kan hålla med om. Har knappast fått seriösa svar och ja, jag är seriös.

(end of edit)

Hejsan alla fragbitare..

Sitter här i min ensamhet och drömmer om att bli gammal.

Ni förstår inte hur jobbigt det är att vara 13. Jag menar, att folk hela tiden påpekar att jag är en 13-åring är väl riktigt onödigt? Det känns nästan som att jag vore en dålig människa bara för att jag är 13. Det räcker liksom inte med att man inte får dricka alkohol, röka eller måste gå och lägga sig tidigt och att hela tiden föräldrarna ställer på en. Alla måste också hacka på mig.

Fick ett meddelande nyligen som löd så här:

Avsändare: XXXXXXXXX

Mottaget: 2006-01-10 00:23

Ämne: Hej

Sluta vad e meningen med dina trådar? Du e till och med omogen för att vara 92. Gå hem till napen

End of message.

Jag har antagligen gjort ett stort misstag, jag trodde att fragbite var till för alla. Att tracka på mig för att jag är 13-åring är som att tracka på någon annan för att han inte har rätt hudfärg. Tycker det är riktigt illa. Varför tror ni att man gör så här?

Den här tråden ger upphov till diskussion och följer reglerna, tänk på det Fragbite. Min åsikt, inte er.
Föregående tråd

230 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 230 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..