Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#31 hahahaha alltså du skjuter dig själv i benet så otroligt hårt, den där "apan" tjänar mer än vad du någonsin lär göra under din livstid på ett albumsläpp
konstigt hur en massa apor är mer framgångsrika än vad du är, ack ack ack
#56 "Ok", snubben som får sina panties in a bunch för att man säger att Nicki Minaj har ett apliknande ansikte kallar en för bortgjord. Är det inte dags att växa upp tycker du?
"AGHaHahAHaHAhAHa bortgjrot grilled bror" Varför beter du dig som att du är tio? Varför är du så extremt lättkränkt?
#41 Jag bryr mig inte så väldigt mycket om vilka födelsedefekter du sitter inne med, jag brukar till och med helt bortse från dem ibland när vi byter kommentarer här.
Men den där kommentaren är lika ignorant som den är över gränsen.
Du vet ingenting om mitt liv och jag är relativt säker på att du inte vet något om någonting relevant överhuvudtaget.
Först och främst verkar du ju inte ens veta vad ångest är, heller inte hur man behandlar det. Nog om det.
"#31 hahahaha alltså du skjuter dig själv i benet så otroligt hårt, den där "apan" tjänar mer än vad du någonsin lär göra under din livstid på ett albumsläpp
konstigt hur en massa apor är mer framgångsrika än vad du är, ack ack ack"
Har du verkligen så svårt med läsförståelse att du uppfattade hans kommentar så där?
Varför skulle hans smak av kvinnor bli påverkad av hur mycket någon tjänar?
#63 Jag tänker anta att du syftar på mina kommentarer i trådar där folk frågar efter råd som är ångest och depression-relaterat. Jag försöker ge råd då jag har lite insikt och kunskap, tror du att du har rätten att anta saker om mig pga det?
Varför valde du att slänga in en latinsk fras som inte betyder någonting i sammanhanget för att verka smart? Rätt pinsamt för att vara carpe diem.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Avundsjuk bara för att du inte kan få omkull henne som mig :p
#8 skulle inte ens vilja peta på henne med en telefonstolpe.
#1 Hatar du dom?
Hennes nya singelbild är väl helt ok?:D
Hennes musik drar ner betyget, annars utseendemässigt en stark 6a
Känns som att miley och hon har någon hortävling just nu exde
Bild på henne utan smink.
http://www.barnorama.com/wp-content/uploads/2013/04/61.png
Inte så jävla het imo.
konstigt hur en massa apor är mer framgångsrika än vad du är, ack ack ack
En till apa http://www.picpicx.com/wp-content/uploads/2014/07/0bf4550f204956b3fc1629748162eb19.jpg
Notera att han inte är svart.
OnT: nej hon har inte blivit snygg
"AGHaHahAHaHAhAHa bortgjrot grilled bror" Varför beter du dig som att du är tio? Varför är du så extremt lättkränkt?
Men den där kommentaren är lika ignorant som den är över gränsen.
Du vet ingenting om mitt liv och jag är relativt säker på att du inte vet något om någonting relevant överhuvudtaget.
Först och främst verkar du ju inte ens veta vad ångest är, heller inte hur man behandlar det. Nog om det.
"#31 hahahaha alltså du skjuter dig själv i benet så otroligt hårt, den där "apan" tjänar mer än vad du någonsin lär göra under din livstid på ett albumsläpp
konstigt hur en massa apor är mer framgångsrika än vad du är, ack ack ack"
Har du verkligen så svårt med läsförståelse att du uppfattade hans kommentar så där?
Varför skulle hans smak av kvinnor bli påverkad av hur mycket någon tjänar?
Varför valde du att slänga in en latinsk fras som inte betyder någonting i sammanhanget för att verka smart? Rätt pinsamt för att vara carpe diem.
http://1.bp.blogspot.com/-WqzjaBCZCBA/ULSusmD5SWI/AAAAAAAAADk/cUxnlmZ1nmM/s1600/Undercover+Brother.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=LDZX4ooRsWs
De som skulle knulla Nicki M om de fick chansen och de som ljuger