1
camtasia studio error
Postat av Busmakaronen den 28 December 2005, 02:55
2 kommentarer · 180 träffar
jag har nyss spelat in en aslång film med hjälp av camtasia, den är lite mer än en timme.
sen efter den va klar så stängde jag coh då sätter han ihop bildrutorna till en fil och när detta pågick så kom jag på att jag inte hade så mycket diskutrymme så jag flyttade massa grejor från C: men camtasia grejen verkade stanna lite nu och då eftersom att det var slut på utrymme.
efter ett tag så dök den där spela automatiskt rutan upp eftersom att filmen var klar. då hade slutet, typ 20 min, försvunnit..
och så öppnar jag studios och ska fixa till den, då fungerar det inte att dra in filen för att programmet säger att det fattas någon codec.
vet någon vad som är fel och hur jag kan fixa till detta?
vill inte sitta och spela in en timme till....
häääääääälp mig..
-och min svenska är inte av toppklass, men det är sent och jag orkar inte!-
**EDIT** INGEN som vet?? fan orka göra om hela skiten då???? **EDIT**
sen efter den va klar så stängde jag coh då sätter han ihop bildrutorna till en fil och när detta pågick så kom jag på att jag inte hade så mycket diskutrymme så jag flyttade massa grejor från C: men camtasia grejen verkade stanna lite nu och då eftersom att det var slut på utrymme.
efter ett tag så dök den där spela automatiskt rutan upp eftersom att filmen var klar. då hade slutet, typ 20 min, försvunnit..
och så öppnar jag studios och ska fixa till den, då fungerar det inte att dra in filen för att programmet säger att det fattas någon codec.
vet någon vad som är fel och hur jag kan fixa till detta?
vill inte sitta och spela in en timme till....
häääääääälp mig..
-och min svenska är inte av toppklass, men det är sent och jag orkar inte!-
**EDIT** INGEN som vet?? fan orka göra om hela skiten då???? **EDIT**