Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej&Sorg&Svek

Postat av draken´ den 25 December 2005, 14:54
145 kommentarer · 99 träffar
Tjena det är så här att jag va tsm med en tjej som sen knulla min polare dagen efter vi gjort slut, jag blev ju så klart arg,besviken,sårad. Men det hör till denna historen. Hon tjejen som jag va tsm med hennes stora systers kompis ja hon o jag typva på G va en hel helg och hade skit trevligt ihop strula osv, sen 2 dagar senare så frågar jag om det kanske kan bli något mellan oss, då säger hon Ja. En dag senare så skickar hon ett mail där det står att hon har tänkt på detta om ett förhållande, och hon har inte så starka känslor för mig så det går inte, jag blev jätte sårad, här har jag skaffat skit starka känslor för henne som sen bara går i kras, men vi håller fortfarande kontakten. Men det finns ett problem till, jag är en svag person när det gäller kärlek. Jag har börjat skära mig hela min vänstra arm är sönder skuren, så klart fick hon reda på det och många andra, eftersom jag bor i ett rikemans samhälle och ryktena sprids på 5 min. Vissa sa att jag skulle skärpa mig, vissa sa att jag var ett självmordsbarn kentbarn osv, men hon tjejen är skit ledsen nu och säger att om jag tar livet av mig så gör hon det för hon känns det som det e hennes fel. Jag ville ju inte att detta skulle gå ut över henne. Men det jag frågar er nu Om hon kan dö för min skull vfr inte kunna ha ett förhållande om det gäller liv&död ?

Tacksam För Svar ! / draken´
Föregående tråd
Nästa tråd

145 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 145 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..