Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Hjälp mig laga hålet i dörren

Postat av LUDERANC den 23 December 2005, 23:17
30 kommentarer · 9 909 träffar
Jag hade fest hemma igår och det kom typ 70 pers. Det var fett kul men också jävligt stökigt! Hehe jag kommer inte ihåg nåt men det är skit samma.

I morse när jag gick till mellanvångingen där mesta folket hade varit så beskådade jag ett satans helvete. Det var folk som hade kletat kaviar och majonäs i julgranen och på stereon etc. man kunde bada bollbad i alla burkar som låg utspridda (det var jävligt kul iofs) men det värsta av allt är ett stort jävla hål in på en dörr som går in till en toa.

Jag har fått reda på att det var en person som skulle ha "skallat" dörren då den varit låst och personen i fråga skulle även ha varit föga bajsnödig. Han hade tydligen knackat och bankat på dörren tidigare innan han greps av panik och tog sitt pannben till förfogande.

Nu till saken; jag behöver hjälp med o laga hålet!

Dörren är av trä(lol) och hålet går inte rakt igenom. Det är alltså bara ett hål på ena sidan av dörren. Materialet är en masonitskiva.

Kan man spackla igen hålet och sedan måla ett lager färg över?

Vad kostar en dörr?

Jag vet i och för sig namnet på personen som gjorde det men frågan är om det går att sätta dig honom. Ska ringa hans föräldrar tänkte jag.

Min mor är arg ja, för polisen ringde henne igår och berättade hur vårat hem såg ut.

Hur skulle ni ha gjort? tnx bois / LODIDODI-bakiz
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar