1
vad ska vi ta oss till?
Postat av anckarsvard1234 den 22 December 2005, 22:56
31 kommentarer · 90 träffar
Jag orkar inte med detta längre, fy fan vad fragbite är oseriöst nu. asså jag tycker inte att man behöver sitta och snacka politik, men asså 80% av alla trådar är antingen något så intressant och betydelsefullt som; vilken är din favoritläsk, att nån random har fuskat eller att någon har problem med familjen som ioförsig kan vara bra att få prata om i samma åldersgrupp, människor. Men som egentligen inte lämpar sig för detta forum då det är alldeles för oseriöst.
Och sen till sist har det kommit en ny grupp myttomanerna.
Osäkra människor som inte får tillräkligt med uppmärksamhet i hemmet. I skolan sitter de hela dagarna och listar ut vad de ska sitta och skriva ihop för skit på fragbite när de kommer hem, medans deras polare är ute och festar. Det sorgliga i detta är att de människorna verkar tro på sina egna lögner och då har det gått långt, tex som Domarn^ s "avslutsbrev" kunde han inte ens låta bli att ljuga ihop något skit, inte vet jag om han bara driver med alla och tycker det är kul när alla hakar upp sig på honom lr så är han bara sorglig.
Och nu till frågan hur ska man kunne "filtrera" bort dessa människor? alla vet vi att åldersgräns inte skulle ha någon somhelst inverkan men jag tycker det är rimligt med perm-ban efter en oseriös tråd.
vad tycker du?
btw, särskrivning bryr mig inte
Och sen till sist har det kommit en ny grupp myttomanerna.
Osäkra människor som inte får tillräkligt med uppmärksamhet i hemmet. I skolan sitter de hela dagarna och listar ut vad de ska sitta och skriva ihop för skit på fragbite när de kommer hem, medans deras polare är ute och festar. Det sorgliga i detta är att de människorna verkar tro på sina egna lögner och då har det gått långt, tex som Domarn^ s "avslutsbrev" kunde han inte ens låta bli att ljuga ihop något skit, inte vet jag om han bara driver med alla och tycker det är kul när alla hakar upp sig på honom lr så är han bara sorglig.
Och nu till frågan hur ska man kunne "filtrera" bort dessa människor? alla vet vi att åldersgräns inte skulle ha någon somhelst inverkan men jag tycker det är rimligt med perm-ban efter en oseriös tråd.
vad tycker du?
btw, särskrivning bryr mig inte