Vi är 2 st som funderar på dra utomlands till sommaren.
Vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi vill åka men vi har krav på att det ska vara billigt och så roligt som möjligt.
Om ni har något tips eller en erfarenhet av en sådan resa, then tell us =D
Resan borde max kosta 6k/pers
Vi (Jag och Xajting BarbieQ) ska vara borta en vecka.
Ingen åldersgräns på alkoholinköp ;>
Dvs : Kos, Ibiza, Patong, Sunny Beach, Golden Sands, osv.
Dock är det mycket billigt i Bulgarien! 7 kr ölen tror jag det kostar.
Men enligt statistiken förra året, så var det flest turister som stack till Ayia napa, och man förstår nästan varför!
Stället är otroligt, men ganska dyrt, men VÄL värt pengarna!
Hehe, tycker ni ska till bulgarien, riktigt billigt. Oftast bra väder (regnade lite när jag var där, men det är inte ofta) och mycket hotel, pubar barer och roliga saker. Så bulgarien.
Men det ända som är jobbigt där är alla äckliga rakade engelsmän, men dom är det bara att dissa.
HF i bulgarien
Inte hälften så mycket tattare som i bulgarien.
Spanien, Las Palmas
Bulgarien är billigt, fast har börjat bli allt mer dyrt nu.
Tycker ändå på bulgarien själv har jag inte vart på sunny beach utan albena som inte alls har samma krog liv som sunny.. men under 6k klarar ni er på i bulgarien om ni kör sista min resa.
Åk INTE till: Alanya! Hemskare ställe på jorden får man leta efter. Vilket jävla skitställe alltså. Fruktansvärt dåligt. Åk inte dit.
Nattlivet var sådär, man har inte mkt att välja mellan men det är helt klart kul :D Finns mkt drägg där nere men vi lyckades undkomma alla så det var chill. Ändå gången det blev lite tigth var på porr-klubb där de är allmänt skumma och tjejerna är inte spec snygga.
Åker man dit så ska man bada i havet istället för att ligga och tro att poolen är bäst, havet är nice som fan. De klubbar man ska besöka är Las Palmas, Fenix (ligger brevid varandra) och Icecube lr nått sånt ;P Icecub w/e har live musik men den håller endast på till typ 00 sen drar alla till fenix och kör tabledancing.
Funderar starkt på att dra dit igen, ett minus är att de är påväg in i Eu när vet jag ej men tyvär ska de byta till euro = mindre turism.
Ärligt talat...Magaluf :)
Hade sjukt kul där. Fast är ju klart dyrare än ex Bulgarien som också är väldigt roligt.
billigt är det med :) åt det dyraste varje gång jag åt :p så billigt var det.
Ayia Napa är också fett, där är det nog mer fest men men (:
Eller Ios, dit ska vi i sommar och det ska vara ännu bättre än Zakynthos ;D
utomlands schutomlands.
ses i leran.
Mexico ?? TJ ? :D
Dra ihop ett lite större gäng är mitt tips till att börja med!
när man visar pappas amex black.