Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brinnande soptunna!

Postat av Fredrixon den 20 December 2005, 21:36
21 kommentarer · 265 träffar
Har aldrig varit med om nogot liknande.

Det hände för ca 30min sen, jag hade nyss tagit mig en dusch och börjat lira lite cs. Sittandes i bara kallingarna så hör jag någon som kommer in och ropar hallå!, lite fundersam var jag men tänkte ähh va fan vill dem nåt så kommer dem in. Efter att jag dött, vilket tyväär gick alldeles för fort enligt mig, så ser jag att det brinner utanför fönstret, kutar fort upp på vindan snör på mig byxor, kutar utan tröja ned för trappen och ut, där ser jag personen som förmodligen nyss var in och skrek stå och kasta snö över soptunnan som är helt övertänd!

Drar slutsatsen att springa in och fylla en hink med vatten och sedan kuta ut och snöra innehållet på lågorna, vilket jag gjorde, men det hejdade knappast soptunnjäveln! Jag tog våran snöräv sparkade omkull soptunnan och kutade med fullfart mot soptunnan och fyllde skiten med snö. Grannen stod där och flinade eftersom hon såg en jämngammal kille stående där med tuttefräs utan tröja, lite generad tackade man för hjälpen och lunkade in igen. Satt inte in någon stöt på henne eftersom jag har en underbar flickvän, men som singel hade det inte varit någon tvivel. Mer med det var det inte, just nu står den där ute och ryker hoppas ingen ringer brandkåren. Orkar inte med någon skit för jag ska sova. Luktar rök som fan, vad var vittsen med att duscha egentligen? :)

Nu till frågan. Har ni varit med om något annorlunda? Berätta!

Hare.!

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..