1
Ny community!
Postat av mar_tiin den 19 December 2005, 15:32
9 kommentarer · 91 träffar
Hejsan alla Fb:are ....
Jag har nu startat en ny community och jag söker nu admins att starta med mig !
Jag kanske ska berätta lite om den!
Tekniska är en nystartad gaming community som satsar på att göra gaming bättre för klaner t.ex genom sponsring av ws,vts,hp osv ! Vi kmr satsa mycket och i sinnom tid göra ligor och ladders!
Hittils har vi en kanal med 20+ för vi är nya men det har ingen betydelse btw fishbot äger !
Nu söker vi admin +14 bra om ni kan t.ex koda , designa , hosta , scripta ( mirc ) osv .... Vi tar det ni kan ebjuda !
Till att börja med ska vi försöka sponsra hemsidor osv och när vi blir mer och mer kända kan vi sälja hemsidor för ett vettigt pris och tjäna pengar !
Men allt tar tid att utveckla så vi låter allt ta den tid den behöver!
Tack för att ni tog er tid att läsa!
MVH Tekniska Q-net
GL
Jag har nu startat en ny community och jag söker nu admins att starta med mig !
Jag kanske ska berätta lite om den!
Tekniska är en nystartad gaming community som satsar på att göra gaming bättre för klaner t.ex genom sponsring av ws,vts,hp osv ! Vi kmr satsa mycket och i sinnom tid göra ligor och ladders!
Hittils har vi en kanal med 20+ för vi är nya men det har ingen betydelse btw fishbot äger !
Nu söker vi admin +14 bra om ni kan t.ex koda , designa , hosta , scripta ( mirc ) osv .... Vi tar det ni kan ebjuda !
Till att börja med ska vi försöka sponsra hemsidor osv och när vi blir mer och mer kända kan vi sälja hemsidor för ett vettigt pris och tjäna pengar !
Men allt tar tid att utveckla så vi låter allt ta den tid den behöver!
Tack för att ni tog er tid att läsa!
MVH Tekniska Q-net
GL