Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fyrverkerier/smällare...

Postat av ceo den 19 December 2005, 10:23
127 kommentarer · 3 840 träffar
Det skulle vara kul om ni berättade om roliga saker/mistag ni gjort med fyrverkerier/smällare/raketer som att det var fel på den och den pjäsen och att den gjorde så och så ;) Tror många sitter innte med många roliga fyrverkeri historier! Jag har några:

1. Pappa skulle lägga av en airbomb på gatan utanför där vi bor, d var fel på den så den åker i en bana och smäller precis bakom en cyklist :S Han skulle precis svänga ner för vår tvär gata..

Jag tror han tog rekord i cykling, sedan hade pappa då gömt sig bakom bilen (Jag och brossan stod kvar, vi var väll 6-8 år eller något) så ser inte cyklisten pappa utan åker ner för gatan och skriker "UNGJÄVLAR!!!!!"

2. Min mini rakets pinne hade gått av, det var en liten bit kvar så jag tänkte "den funkar nog endå" så jag ställde ner den och tände, den seglar rakt över till grannens trädgårdsland och smällde, tur att hon inte var hemma :P

Pappa har gjort lite dumheter i sin ungdom som jag kan berätta om om ni vill ^^ Men börja skriv om era! Hej svejs ;)

EDIT: Skriv vad det är för sort också :)
Föregående tråd
Nästa tråd

127 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 127 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..