1
värdetransportrånet
Postat av StatOIl^ den 16 December 2005, 23:36
16 kommentarer · 205 träffar
Nu tycker jag att det har varit en massa värdetransportrån här i landet..
Personligen, så tror jag att ligan som utför dessa dåd helt enkelt får insider information från personer inom dessa företag. Att en anställd (som själv kör bilen el. bara vet om någon dyr värdetransport) har meddelat det till någon annan, för att de sedan ska bli "rånade".
Den senaste, i morse, var det väldigt många personer inblandade i och det lät j-vligt skumt.
Jag menar hur kan bovarna få reda på all information? Det MÅSTE vara insider...
Det är vad jag tror och tänker på just nu, det är något fiffens på gång. Och det är ju inte bara Securitas, men det är ju mest Securitas.
Med detta ämne vill jag få en vettig diskussion, och den ska vara seriös!!
Tack på förhand!
Personligen, så tror jag att ligan som utför dessa dåd helt enkelt får insider information från personer inom dessa företag. Att en anställd (som själv kör bilen el. bara vet om någon dyr värdetransport) har meddelat det till någon annan, för att de sedan ska bli "rånade".
Den senaste, i morse, var det väldigt många personer inblandade i och det lät j-vligt skumt.
Jag menar hur kan bovarna få reda på all information? Det MÅSTE vara insider...
Det är vad jag tror och tänker på just nu, det är något fiffens på gång. Och det är ju inte bara Securitas, men det är ju mest Securitas.
Med detta ämne vill jag få en vettig diskussion, och den ska vara seriös!!
Tack på förhand!