Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kappa är inne igen!

Postat av medxnANDREW den 15 December 2005, 00:57
7 kommentarer · 90 träffar
Innan jag börjar med min predikan ska jag informera er att jag inte är nån mega märkesb*g och clownar runt på stan med ett JL skärp och en tiger piké, utan jag bär kläder som jag själv finner tyckning för, i detta fall; KAPPA

KAPPA, fick massor med tonårspojkar att dregla och spara ut hår till axlarna, precis som deras favorit sjärna i fotboll, ett 90tals märke som var/är före sin tid, Dock ser man inte märket speciellt mycket.

Enligt mig borde märket Kappa bli "hippt", igen! Märket som alla italienska fotbollsdivor bar med bakåtslickat hår och géle som skulle kunna få Saharaöken att glänsa .. Ett italiensk märke som man inte måste vara en topmodell eller skådespelare för att köpa utan tillochmed medelklassen kan inhandla! så var vill jag nu komma med tråden? jo, till 2 saker; Vart kan man handla kappa kläder över internet, nån som vet nån hemsida? och min andra... vilka klädesmärken tycker du borde bli "hippt" igen?

Mvh M/A

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..